zondag 7 oktober 2012

String Wibra!

Heeey hallo allemaal,

Mijn eerste artikel jajaja. Deze gaat over jawel.... een hele fijne mooie string! 












Deze string komt van de wibra, ja ik weet het wibra het klinkt goedkoop, dat is het uiteraard ook. Maar ik dacht laat ik me er maar aan wagen. En het bevalt me prima! Voor een prijsje van €3,99,- is dit een ultrafijne string! Ik draag hem om de dag. Dus hij is ook bijna door z'n naatjes gesleten. Maar toch is dit zeker een aanrader!Wibra is me ook uiterst bevallen, ze hebben er best leuke spullen. Dus neem zeker ook maar eens een kijkje, en betwijfel het niet als je voor de ingang staat dat je dan weer weg gaat, durf er gewoon in te gaan. Iedereen ook met z'n vooroordelen tegenwoordig.

Bedankt voor het lezen van dit artikel, ennehh vergeet niet een commentje achter te laten! De groetuuhh Stefanie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten