maandag 8 oktober 2012

Maandverband Libresse vs. Aldi-eigenmerk

Hallo even over de meiden onder ons,

Wie wil het nou niet? Een perfect zittend maandverbandje! Vandaag een vergelijking geven tussen "Libresse" en "Loft" het Aldi-eigenmerk. Ik ga testen welke fijner zit, en zorgt voor het doorlek-probleem. Eerst even twee afbeeldingen van de twee merken:
Het Aldi-eigenmerk Loft



Libresse



Ik kies altijd voor de "normaal" dus zonder vleugels en ook niet extra groot of nacht etc. Bij libresse koos ik voor de gele verpakking en bij Loft voor de lichtblauwe. Het kan nu ook alweer veranderd zijn maar ik kies dus voor de normale variant.

Voordelen:
Loft:
- Goed verpakt
- Er zitten aardig wat stuks in

Libresse:
- Goed verpakt
- Fijn in gebruik
- Zit lekker
- Aardig wat stuks
- Frisse geur

Nadelen:
Loft:
- Zit niet lekker
- Ruikt raar

Libresse:
Geen nadelen te noemen!

Zoals jullie al wel konden opmerken uit dit voor-en-nadelentabel komt bij mij Libresse het beste uit de test. Je betaald er dan ook wat meer voor, maar voor een fijn gevoel tijdens de menstruatie-periode zal ik zeker Libresse aanraden.

Bedankt voor het lezen van dit informatieve artikel.

Stefanie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten